
Meta analizează posibilitatea de a crea o aplicație de Instagram pentru televizoare, conform declarațiilor lui Adam Mosseri, șeful platformei. O astfel de versiune pentru televizoare ar putea fi parte dintr-o strategie mai amplă de a intensifica conținutul video pe platformă.
Recent, o nouă aplicație pentru iPad a fost lansată și se deschide direct în secțiunea de Reels, iar următorul update important al versiunii pentru telefoane mobile va include aceeași modificare, toate acestea fiind parte din orientarea companiei spre conținut video.
Mosseri a subliniat această direcție afirmând: „Dacă comportamentul şi consumul de pe aceste platforme se mută la televizor, atunci trebuie să trecem şi noi la televizor”. O aplicație pentru televiziune ar oferi utilizatorilor o nouă modalitate de a vizualiza conținut video, fiind un pas important pentru Meta în competiția cu TikTok.
De mult timp, platforma chineză TikTok are o aplicație dedicată pentru televizoare, în timp ce Instagram, care de câțiva ani simte amenințarea TikTok, nu poate sta pasiv în fața acestei evoluții. Deși atât TikTok, cât și Instagram predomină cu conținut video în format vertical, acestea lasă margini negre mari pe televizoare.
Decizia de a dezvolta o aplicație pentru televizor nu va influența planurile companiei în privința conținutului. Mosseri a menționat că nu există planuri de licențiere a conținutului sportiv pentru transmisiuni live, Instagram rămânând o platformă axată pe conținutul generat de utilizatori.
Fii primul care comentează