
ASIGURAREA UNEI TRANSIȚII FĂRĂ PROBLEME DUPĂ AGITATUL PERIOADE DE VACANȚĂ
Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa, a anunțat astăzi (Miercuri, 24 Septembrie) că va implementa bilete de îmbarcare 100% digitale începând cu Miercuri, 12 Noiembrie, în loc de Luni, 3 Noiembrie, asigurând astfel o tranziție lină pentru clienți în perioada mai puțin aglomerată de după vacanța de mijloc de semestru.
Această tranziție la biletele de îmbarcare digitale înseamnă că din 12 Noiembrie, pasagerii nu vor mai putea descărca și imprima un bilet de îmbarcare fizic, ci vor trebui să utilizeze biletul digital generat în aplicația „myRyanair” în timpul procesului de check-in pentru a urca la bordul zborului Ryanair.
Aceasta este cea mai recentă etapă în transformarea digitală de lider din industrie a Ryanair, care a implementat deja mai multe funcționalități și inițiative în aplicație pentru a îmbunătăți experiența de călătorie a celor peste 206 milioane de clienți (în special în timpul perturbărilor), inclusiv:
- Comandă la locul de șezut: Comandați mâncare și băuturi direct de pe telefon și fiți serviți primii.
- Informații live despre zbor: Actualizări în timp real despre îmbarcare, porți și întârzieri.
- Actualizări directe în caz de perturbare: Notificări în timp real din Centrul Operațional al Ryanair în timpul perturbărilor.
Aproape 80% dintre pasagerii Ryanair utilizau deja bilete de îmbarcare digitale. Trecerea la bilete de îmbarcare 100% digitale din 12 Noiembrie urmărește exemple din alte domenii, precum festivalurile, muzica și evenimentele sportive, care au reușit să adopte exclusiv sistemul digital.
CMO-ul Ryanair, Dara Brady, a declarat:
„Pentru a asigura o tranziție lină către biletele de îmbarcare 100% digitale pentru clienții noștri, vom face trecerea pe Miercuri, 12 Noiembrie, care este de obicei o perioadă mai liniștită pentru călătorii, după aglomerata vacanță de mijloc de semestru. Trecerea la bilete digitale va oferi o experiență de călătorie mai rapidă, mai inteligentă și mai ecologică, optimizată prin intermediul aplicației noastre „myRyanair”, unde pasagerii vor beneficia și de funcții utile în aplicație, precum Comandă la locul de șezut și informații live despre zbor.”
Fii primul care comentează