
După scandalul legat de prețurile exagerate ale biletelor pentru concertele Oasis, compania Ticketmaster și-a exprimat intenția de a fi mai transparentă în stabilirea tarifelor. Reprezentanții companiei au promis, joi, că vor implementa politici de tarifare mai clare pentru a îmbunătăți experiența cumpărătorilor, conform unei agenții de știri.
Autoritatea de concurență din Regatul Unit a început o investigație pe marginea Ticketmaster încă din anul anterior, suspectând că firma ar fi putut induce în eroare cumpărătorii pentru a-i determina să achiziționeze bilete mai scumpe.
Compania a declarat într-un comunicat de presă că va oferi informații mai clare despre prețurile biletelor și va evita mențiunile înșelătoare. În același timp, oficialii de la autoritatea de reglementare i-au avertizat pe Ticketmaster că, dacă nu va respecta aceste promisiuni, vor fi luate măsuri suplimentare.
Totodată, autoritatea britanică a menționat că nu are dovezi privind utilizarea unei politici de stabilire dinamică a prețurilor, care ajustează prețurile în funcție de cerere în timp real, un aspect pe care compania l-a salutat joi.
Ancheta a fost inițiată după numeroase plângeri privind vânzarea biletele „platină” mai scumpe, deși acestea nu ofereau beneficii suplimentare, precum și pentru neinformarea clară a clienților cu privire la existența a două categorii de prețuri pentru biletele cu locuri în picioare, cele mai scumpe fiind puse în vânzare doar după epuizarea celor mai ieftine.
Această practică i-a făcut pe fani să aștepte ore întregi în cozi online, doar pentru a descoperi ulterior că prețurile erau mai mari decât anticipaseră.
Fii primul care comentează