California a aprobat recent o lege care interzice difuzarea reclamelor televizate zgomotoase. Aceste spoturi publicitare trebuie să aibă un volum redus, pentru a fi în concordanță cu conținutul pe care îl întrerup, conform informațiilor furnizate de o agenție de știri.

De mult timp, telespectatorii americani s-au plâns că reclamele televizate sunt adesea mult mai zgomotoase decât programele respective. Această diferență de volum poate crea momente incomode, cum ar fi un documentar liniștit despre animale fiind brusc întrerupt de o reclamă cu voce puternică, la promovarea unui nou medicament împotriva balonării.

Noua regulă stabilește clar că reclamele nu pot avea un volum mai mare decât conținutul pe care îl întrerup. Guvernatorul Californiei, Gavin Newsom, a afirmat: „Am ascultat doleanțele cetățenilor și este clar că aceștia nu doresc reclame la un volum mai mare decât cel al programului urmărit anterior,” după aprobarea legii.

Legea se aplică atât canalelor TV tradiționale și cablate, cât și platformelor de streaming online.



Sursa articol