Producătorul auto chinezesc BYD a depus documentele de înregistrare pentru o versiune actualizată a sedanului său electric, BYD Seal 06 EV, la Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației din China. Dosarul oferă detalii despre un model care nu a fost încă anunțat sau lansat.

Noul Seal 06 EV are o lungime de 4,870 milimetri, lățime de 1,890 milimetri și înălțime de 1,495 milimetri, cu un ampatament de 2,820 milimetri. Spatele este dotat cu un design al farurilor spate pe întreaga lățime și un portbagaj simplificat, în timp ce partea frontală minimalizează grila tradițională, optând pentru canale de aerare laterale. Farurile sunt mai mari decât cele de pe modelul anterior.

EV-ul revizuit este echipat cu un sistem electric cu un singur motor, oferind două niveluri de putere. Motorul de bază produce 120 kilowați, iar varianta de înaltă performanță dezvoltă 240 kilowați. Vitezele maxime reportate sunt de 170 kilometri pe oră pentru motorul cu putere redusă și 190 kilometri pe oră pentru varianta high-output. Chimia bateriei rămâne litiu-fier-fosfat.

Informații despre actualul Seal 06 EV

Actualul Seal 06 EV utilizează platforma e-Platform 3.0 Evo. Este disponibil în China și are puteri ale motorului cuprinse între 110 și 160 kilowați, cu viteze maxime de 160–180 kilometri pe oră. Se construiește pe baza platformei e-Platform 3.0 Evo și oferă o autonomie CLTC de 470–545 kilometri, în funcție de configurația motorului și a bateriei. Dimensiunile sale sunt 4720/1880/1495 mm, având un ampatament de 2820 mm.

Noutăți în actualizarea Seal 06 EV

Comparativ cu modelul existent Seal 06 EV, versiunea actualizată este cu 150 mm mai lungă și cu 10 mm mai lată, păstrând același ampatament de 2,820 mm. Modificările exterioare includ faruri mai mari, o grilă frontală minimizată și canale de aer, precum și un far spate pe întreaga lățime, cu un design mai curat al portbagajului.

Motorul de putere mare a crescut de la 160 kW la 240 kW, ceea ce ridică viteza maximă de la 180 km/h la 190 km/h. Varianta cu putere redusă produce acum 120 kW. Chimia bateriei litiu-fier-fosfat rămâne neschimbată. Documentația nu confirmă dacă dispunerea interioară, capacitatea bateriei sau autonomia au fost modificate.



Sursa articol